۱۳۹۱ شهریور ۱۰, جمعه

جمعه سیاه: یک مشت دزد و دیکتاتور در تهران!

جدای از بان کی مون که حضورش و صحبت هایش در تهران امروز خاطر دربار ولایت را آزرده است دیگر سران حاضر در تهران امروز یعنی تهران در جمعه دهم شهریور ماه 1391 اگر در قصاوت و بی رحمی، در جهل و بی فرهنگی و درفساد و بوالهوسی بیشتر از نظام ایران نباشند، کمتر هم نیستند. از آصف علی زرداری دزد بزرگ پاکستان تا دیکتاتورک های آفریقایی که جز برای خوشگذرانی و هواخوری به تهران نیامده اند. هیئت هایی که هنگام تخلیه از هوا پیما گویی به مهمانی حاتم طایی آمده باشند.  از ملخ و دم هواپیما آویزان شده بودند تا جا برای همه باشد تا بر سفره نانی که از دهان مظلوم ترین ملت حاضر بر کره ارض – ملت ایران – درامده بنشینند و دمی از تماشای کودکان گرسنه و مادران مبتلا به ایدز در کشورهایشان بیاسایند.    کشورهایی که آنچنان وزنه کوچکی در ترازوی سیاست بین الملل هستند که وزارت خارجه امریکا به فرستادن اس ام اس جهت امتناع آنها از حضور در اجلاس اکتفا کرده است.از نوکر و غلام حلقه بگوش ملایان تهران و امیردزدان بغداد که در سیرت و صورت سگی در کالبد انسان است تا آنسو که مفتخور های عرب نشسته اند و نماینده آدمکشان سوری بشار اسد که همچون کودک لوس و ننری که در دامن ناپاک مادر خطاکار خود با انتقاداتی به زبان خود روبرو شده، غرولند کنان جلسه را ترک میکند. امروز جمعه سیاه دیگری رقم خورد. جمعه ای که در آن تهران میزبان دزدان و آدمکشانی به کیش و زبان و نژاد های مختلف بود. جمعه ای که سیاهی اش به روی سید علی و نوچه ها و ملیجک هایش در این سو آنسوی منطقه ماند و جز اندکی از آن روسفید بیرون نیامدند.

معلوم شد همه بمبگذاری ها در دنیا کار خامنه ای است: در روزهای اجلاس دنیا در آرامش بسر یرد.

همین!

۱۳۹۱ شهریور ۴, شنبه

براستی BBC مخفف چیست؟




What BBC Stands For?

Bilakh Bilakh Cosgoftam
Beshno Boro Cinema
Boro Baba Coskhol
Bezar Beine Cafalash
Bokhor Be Chos
Bokon Bokon Chekhoobe
Booye Bade Chos
Bezan Biad Cholman
Basse Baba Chete?
Big Ben tu Coonet

لیست مشاغل مرسوم در ایران به همراه میانگینی از درامد ماهیانه



شغل
میانگین
آخوند حرفه ای
الحمدالله
قاچاقچی
خیلی زیاد
بساز و بنداز
زیاد
ساقی
خوب
رمال
10 میلیون تومان
مداح
9
معلم کنکور
8
فروش لباس زیر زنانه
7
داف
6
روسپی
5
جاکش
4
گدا
3
مسافرکش
2
کارمند شرکت نفت
1
عمله افغانی در عسلویه
900 هزار
دکه سیگار فروشی وسط بیابان
800
فروش بنزین آزاد
700
کارمند دولت
600
عمله افغانی درتهران
500
مهندس
400
شتر دزد
300
آفتابه  دزد
200
تخمم مرغ دزد
100
آخوند تازه کار
0

بگا رفت!



گو آن همه وعده که به ما داد کجا رفت؟
                                                       بگا رفت!
آن سفره پر نفت و آن قمپز و آن باد کجا رفت؟
                                                            بگا رفت!
آداب هنرمندی و شهریگری و داد کجا رفت؟
نزد کسخلا رفت
آن رهبر دیوث جعلق که مرض داشت سقط شد؟
                                                            بگا رفت؟
                                                            نه احمق کودن!  برعرش علا رفت

***

ای کونی صد چاک دوصد کسخل کسمغز کجایی؟
                                                            سرد است نچایی
با آنهمه کیران کلفتی که به لاپات نهفتی
از روی نرفتی؟
ریدید و در آرید به کون بله بران است
کونها به فغان است
آن گله گاوان تو ندیدیش کجا رفت؟
زی کرب و بلا رفت


                                               ***
ما منتظر و مانده و بیکار و بگائیم
 در فاک فنائیم
یا مهدی موعود عجل لاه و مچل آه
                                                خبر ده ز ته چاه
دیری است که ریده است بسی نغز
آن سید کسمغز
از بهمن آنسال جهان رو به خلا رفت
                                                بگارفت ،عزیزم ، بگا رفت


                                             ***

آن ممد خاتم که به لبخند مرا کشت
فرمود بزن مشت
                                                             با سوت دو انگشت
صابون بلغزید و بیفتاد و کجا رفت؟
در چاه خلا رفت

                                           ***
چون گوز هوا رفت
محمود به طیاره شد و به آنکارا رفت
چند قطره ز نفت و آبرو بود کجا رفت؟
گردانی و پرسی به خطا هست سوالت
بگا رفت، مهندس، بگا رفت
ناگاه جهان پر بشد از عطر نبوت
                                                از گادن و شهوت
آن گوز که  دیروز به جا مانده بترکید
                                                چون باد بیچید
از منبر واعظ  و نماز ابنه ای های بتن عبا و عمامه  گذر کرد
بویش همه آفاق نوردید
چون کیر همان سید خاتم که به ما راست و در ماست
از باد و ز باران که ندیده است گزندی
افکند ز آن جهل منظم، چونان کیر بلندی
برخاست و و یکراست کجا رفت؟
بجارفت
که در کون خدا رفت!



موئمن همه را به کیش خود پندارد

من نمیدانم در کجای تاریخ یا تحت چه شرایطی یک کافر میتوانسته همگان را به کیش خود فرض کند. حال اینکه اگر کافر را همان بی دین بدانیم طبیعتا چنین فردی اصولا هیچ دینی ندارد که بخواهد دیگران را نیز پیرو آن قلمداد کند.
در عوض هرچه میبینیم موئمنینی هستند که چپ و راست از بالا و پایین انتظار دارند که مثل خودشان مذهبی و پایبند به باور ها و اصول دینی ایشان باشند. از اندرس برویک نروژی بگیرید تا همین بسیجی های خودمان. این ضرب المثل کهنه و نامانوس که هیچ معنایی هم ندارد باید اصلاح شود. لااقل یک معنی بدهد که با واقعیت های جامعه همخوانی دارد. آنچه از بطن جامعه بر میاید و بطور شهودی اثبات شده بطور کل با این ضرب المثل در تضاد است.
بیایید این ضرب المثل را با اندکی اصلاح اینگونه بکار ببریم: موئمن همه را به کیش خود پندارد!