گو آن همه وعده که به ما
داد کجا رفت؟
بگا رفت!
آن سفره پر نفت و آن قمپز و
آن باد کجا رفت؟
بگا رفت!
آداب هنرمندی و شهریگری و داد
کجا رفت؟
نزد کسخلا رفت
آن رهبر دیوث جعلق که مرض داشت
سقط شد؟
بگا
رفت؟
نه
احمق کودن! برعرش علا رفت
***
ای کونی صد چاک دوصد کسخل
کسمغز کجایی؟
سرد است
نچایی
با آنهمه کیران کلفتی که به
لاپات نهفتی
از روی نرفتی؟
ریدید و در آرید به کون بله
بران است
کونها به فغان است
آن گله گاوان تو ندیدیش کجا
رفت؟
زی کرب و بلا رفت
***
ما منتظر و مانده و بیکار و
بگائیم
در فاک
فنائیم
یا مهدی موعود عجل لاه و
مچل آه
خبر ده ز ته چاه
دیری است که ریده است بسی
نغز
آن سید کسمغز
از بهمن آنسال جهان رو به
خلا رفت
بگارفت
،عزیزم ، بگا رفت
***
آن ممد خاتم که به لبخند
مرا کشت
فرمود بزن مشت
با سوت دو انگشت
صابون بلغزید و بیفتاد و
کجا رفت؟
در چاه خلا رفت
***
چون گوز هوا رفت
محمود به طیاره شد و به آنکارا رفت
چند قطره ز نفت و آبرو بود
کجا رفت؟
گردانی و پرسی به خطا هست سوالت
بگا رفت، مهندس، بگا رفت
ناگاه جهان پر بشد از عطر
نبوت
از گادن و شهوت
آن گوز که دیروز به جا مانده بترکید
چون باد بیچید
از منبر واعظ و نماز ابنه ای های بتن عبا و عمامه گذر کرد
بویش همه آفاق نوردید
چون کیر همان سید خاتم که به ما راست و در ماست
از باد و ز باران که ندیده است گزندی
افکند ز آن جهل منظم، چونان کیر بلندی
برخاست و و
یکراست کجا رفت؟
بجارفت
که در کون خدا رفت!
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر