جناب اقای ظریف. کودتای ۲۸ مرداد نتیجه اتحاد استبداد و شرع مقدس بود. نه نتیجه دلار های امریکایی. ممکن است امریکایی ها امروز با ژست ابرقدرتی حتی با افتخار بگویند که ما بودیم که کودتا کردیم. اما به گواه تاریخ اگر روحانیت شیعه و جاهلان حامی استبداد در بازار نبودند هیچ نیروی داخلی که قادر به ساقط کردن دولت مصدق باشد وجود نداشت که امریکا بتواند روی ان سرمایه گذاری کند.
مگر ما امروز میتوانیم در امریکا و اروپا کودتا کنیم؟ مسلما مشکل در فقدان منابع مالی نیست بلکه در این جوامع بنیاد های ضد دموکراسی هیچ جایگاه اجتماعی و بویژه سیاسی ندارند. شما که با ان لبخند حقیرانه تان فکر میکنید جای مصدق تکیه زده اید. شما حتی در قواره کاریکاتور مصدق هم نیستید.
مگر ما امروز میتوانیم در امریکا و اروپا کودتا کنیم؟ مسلما مشکل در فقدان منابع مالی نیست بلکه در این جوامع بنیاد های ضد دموکراسی هیچ جایگاه اجتماعی و بویژه سیاسی ندارند. شما که با ان لبخند حقیرانه تان فکر میکنید جای مصدق تکیه زده اید. شما حتی در قواره کاریکاتور مصدق هم نیستید.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر